zwiń

Polityka reklamacji i zwrotów

W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Działem Reklamacji OHI.

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (ustawa ta nie dotyczy podmiotów gospodarczych) konsument ma prawo w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki odstąpić od umowy bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta, zgodnie z pkt. II podpkt. 3 i 4 (źródła światła nie podlegają reklamacji). Dbamy o to, aby nasze towary były najwyższej jakości, ale może się zdarzyć, że po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne.

Szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdą państwo w regulaminie naszego sklepu: https://www.kablesklep.pl/regulamin

Jeśli chcesz zareklamować lub zwrócić towar, wypłnij poniższy formularz lub skontaktuj się telefonicznie bądź drogą elektroniczną na adres


Załaduj zdjęcia, dokumenty lub inne pliki związane ze zgłaszaną przez Ciebie reklamacją lub zwrotem. (formaty: odt, xls, doc, docx, pdf, gif, jpeg, jpg, png, bmp)

Wczytywanie