Seria kabel 3‑PLUS 2YSLCY do falowników została zaprojektowana z myślą o instalacjach, w których kluczowe są wysoka jakość przewodzenia sygnału i minimalizacja zakłóceń elektrycznych. Kable te, np. w wersji 3x4 + 3G0,75 mm², dostępne są w wielu przekrojach i są przeznaczone do połączeń między przetwornicami częstotliwości (falownikami) a silnikami lub układami napędowymi.
Dzięki konstrukcji z naprzemiennymi żyłami + żyłami ochronnymi oraz specjalnym ekranom (taśma aluminiowa + oplot miedziany), kabel 3‑PLUS 2YSLCY zapewnia skuteczną ochronę przed zakłóceniami elektromagnetycznymi (EMI/EMC). To kluczowe w przypadku urządzeń napędowych, gdzie impulsy silnika lub przetwornicy mogą generować zakłócenia wpływające na pracę innych systemów.
Wybierając kabel ekranowany do falownika, inwestujesz w przewód, który spełnia wymagania instalacyjne w przemyśle i automatyce. Kable serii 3‑PLUS 2YSLCY oferują napięcie znamionowe U₀/U = 0,6/1 kV, budowę zgodną z normami oraz specjalną powłokę zewnętrzną – co umożliwia prowadzenie ich w trasach kablowych, korytkach, kanałach lub w instalacjach podłogowych.
Mechaniczne właściwości przewodu — np. klasa żył wielodrutowych (typ 5), niska pojemność izolacji dzięki PE zamiast PVC, oraz promień gięcia dostosowany do pracy ruchomej — sprawiają, że kabel ekranowany do falownika stanowi solidny wybór na lata. Montaż, okablowanie i eksploatacja stają się bardziej przewidywalne i bezpieczne.
Gdy potrzebujesz przewodu falownikowego specjalnego do zastosowań przemysłowych — seria 3‑PLUS 2YSLCY spełnia wysokie standardy. Dzięki dodatkowemu ekranowaniu, żyłom ochronnym i specjalnym materiałom izolacyjnym przewód nadaje się do instalacji w obiektach o wysokiej dynamice, takich jak linie produkcyjne, przenośniki, roboty, systemy automatyki i przemysłowe stanowiska pracy.
Wysoka klasa wykonania przewodu przekłada się na mniejsze ryzyko uszkodzeń, zakłóceń i napraw. W praktyce oznacza to mniejsze przestoje, łatwiejszą diagnostykę i dłuższą żywotność instalacji — co ma realne znaczenie przy kosztownych liniach napędowych.